Conditii de returnare a produselor:

  1. Comenzile au termen de 14 zile de returnare sau anulare, fara nicio justificare.

             In cazul produselor de tip “aparatura” (precum: aspiratoare, freze, lampi, etc.) produsele pot fi returnate in 30 de zile.

1.1. Pentru ca returnarea sa fie valida, urmatoarele conditii trebuie sa fie indeplinite:

  • Este prezentat în original documentul fiscal (factura/bonul fiscal) care dovedeşte achiziţionarea produselor în cauză (și documentele însoțitoare);
  • Produsele nu au fost folosite, asupra lor nu au fost efectuate intervenții neautorizate, nu prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produselor nu le lipsesc accesorii.
  • In cazul produselor de tip: „forfecute”, „pusher”, „buffer”,”pile”, etc. returnarea nu este posibila din motive de igiena. Nefiind posibila demonstrarea faptului ca produsele nu au fost utilizate.

Cosmetice

  • cu eticheta originala;
  • cu toate accesoriile aferente;
  • fara ambalaj deteriorat, zgarieturi;
  • sa fie sigilate;

Aparate

  • cu eticheta originala;
  • cu toate accesoriile aferente;
  • cu certificatul de garantie, in original;
  • fara urme vizibile de deteriorare;
  • fara interventii neautorizate sau care nu respecta indicatiile de utilizare ce insotesc produsele;
  • fara ambalaj deteriorat, zgarieturi, socuri mecanice/electrice;
    • Daca aparatura prezinta urme de uzura datorata manipularii incorecte, se vor calcula daunele, iar suma returnata va fi mai mica decat suma platita.
    • Daca filtrele pentru aspiratoare au fost folosite, costul acestora fiind suportate de catre client.
    • Daca aparatura returnata este distrusa, aceasta nu mai poate fi returnata.

2. Restituirea sumelor provenite din serviciul de retur se va face in modul urmator:

Prin virament bancar, pentru plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării).

2.1.In cazul unui retur cu schimbare de produs se va actiona astfel: valoarea produsului returnat sa fie mai mare sau egala cu valoarea produsului cu care se va schimba, ulterior platindu-se diferenta unde este cazul.

2.2. Pentru a realiza un retur se va trimtite un email la adresa retur@tpnails.ro unde se vor idica: numarul comenzii, numele prenumele pe care a fost efectuata comanda, produsele care se dotresc a fi returnate si contul bancar in care se doreste a fi facut viramentul

ori

Se va contacta telefonic vanzatorul la numarul de telefon inidcat la contacte.

3.Prevederi legale:

3.1. Conform prevederii OUG 34/2014 „utilizatorul final este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru utilizatorul final în a-și exercita dreptul de retragere.” Drept urmare, in cazul in care consumatorul returneaza produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, comerciantului i se permite sa scada o parte din suma returnata clientului.

3.2.Tot astfel, potrivit art. 16 lit. e din OUG 34/2014 „Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale următoarele: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator”

3.3.TP Original Brand Factory S.R.L. se obliga sa restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea notificarii de retur, pe baza email-ului exemplu, completat de catre client. In formularul de retur se completeaza datele si contul bancar al titularului.

3.4.Rambursarea poate fi intarziata pana cand coletul retur este receptionat de catre tpnails.ro sau pana la receptionarea unei confirmari de expediere a coletului catre tpnails.ro, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

3.5.Cheltuielile de expeditie vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014 „Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor”. Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului. Toate produsele returnate, pentru care se returneaza suma integrala inapoi, trebuie să indeplineasca, de asemenea, conditiile mentionate mai sus.

3.6.Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea unui retur in cazul unor retururi repetate savarsite de client si in cazul in care produsele returnate nu indeplinesc conditiile de retur prevazute mai sus.